Reflection of the sun

take on meeee

Publicerad 2012-09-23 17:30:05 i Allmänt

Hallådär!
Helgen blev inte riktigt som planerat, men fredagskvällen spenderade jag med Pontus och hans kompis Henka på cromwell, vilket var väldigt trevligt! Sen sov jag hos pontus och vi vaknade väl inte direkt tidigt på lördagen så nästan direkt fick jag ta bussen till mammas jobb och hämta bilen och åka hem till öppet huset på musikskolan eftersom jag skulle spela där.. Gick helt okej, men va helt weirdo, min lärare blir lite knäpp när hon blir nervös så va lite jobbigt men ajja, sen åkte jag tillbaka till pojken och mös fram tills jag skulle hämta hem mamma från jobbet så sov hemma! Och idag var jag och satte in p-staven! Till slut.. Känns asbra nu iaf :)
Nu ska jag plugga engelska grammar (y) KUUUL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela