Reflection of the sun

Are you satisfied?

Publicerad 2012-09-19 14:42:59 i Allmänt

Hallådär!
Det har varit en riktigt chill dag idag, kan jag säga.
Visste redan då jag sprang ut till cykeln imorse att jag aldrig skulle hinna med bussen, och ifall jag tagit nästa buss hade jag kommit när lektionen var slut och då väntade en 3 timmars lång håltimma, sedan en lektion till som jag inte ens planerat att gå på, så jag stannade hemma och agerade valpvakt istället... Eller så somnade vi på soffan, Hector (valpen) och jag. Vaknade sedan vid tolv igen, woopwoop!
 
Nu ska jag strax dra mig mot stallet för att rida och sedan hem och duscha till klarinettlektionen och efter den tar jag bussen in till min pojke. Men imorgon hade jag faktiskt tänkt gå till skolan, men först en mysig kväll med pojkN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela